Home

Susţinut de:

mobiladecopii.ro
Drumeție pe drumul către fosta cabana Fântânele PDF Imprimare Email

A doua drumeție a anului 2012 organizată de către un membru Skv Sibiu a avut loc în data de 4 februarie și a fost condusă de Horațiu Andron.

Au participat 3 membri SKV Sibiu (Horațiu A., Radu C. și Daniela D.) și încă două tinere care au văzut anunțul turei pe www.skvsibiu.ro. (Friederike B. și Julia).

Durata totală a traseului: 7 ore.

Plecarea a avut loc de la teatru, cu două mașini personale până la intersecția cu drumul către satul Fântânele (inițial planul era să facem o buclă și să ne întoarcem prin Sibiel).

Vremea a fost o surpriză pozitivă față de ceea ce citisem, ne așteptam la ninsori și mai ales la vânt. Nici nu a nins și nici vântul nu a bătut cu putere. Mai mult decât atât temperatura a fost foarte plăcută (ținând cont de gerul din ultimele zile).

Am plecat de la mașini la ora 10:55 prin satul Fântânele și am urmat drumul forestier care este marcat cu cruce albastră. Harta ne spunea că acest marcaj se va intersecta cu punctul albastru pe care ne vom întoarce în Sibiel.

Și am mers pe drumul forestier cu zăpadă bătută...

Câteva peisaje frumoase de iarnă:

Și am tot mers și punct albastru nu am întâlnit. La un moment dat și crucea albastră a dispărut de pe traseu. După o pauză în care am mâncat ceva și am văzut că deja era târziu de a mai experimenta alte variante de înaintare am decis întoarcerea pe același drum. Nu știm exact cât am mai fi avut până la intersecția respectivă de pe hartă.

Întoarcerea am decis-o la un moment dat să nu mai fie doar pe drumul forestier și am abordat o coborâre mai abruptă prin pădure (care a fost și mai scurtă).

Am ajuns la mașini la 17:55.

Am constatat încă o dată ce înseamnă un echipament adecvat în condiții de zăpadă, cât de utile sunt parazăpezile, bocancii prin care nu intră umezeala, bețele de trekking foarte ajutătoare (Friederike și Julia știu de ce). Nu a fost un traseu foarte solicitant (deși cam lung) dar toți am fost mulțumiți că ne-am întors în timp util pe ziuă la mașină.

Despre cât de bine ne-a fost în tură și împărtașirea părerilor a avut loc în Sibiu, la o cană cu vin fiert (în care granița dintre limba română, germană, engleză, italiană a dispărut și buna dispoziție și râsul cu poftă ne-au însoțit câteva ore bune).

Numai de bine până la tura viitoare,