Home

Susţinut de:

mobiladecopii.ro

Jurnal de tura Cheile Rametului din Muntii Trascau PDF Imprimare Email

In weekend de inceput de septembrie ma hotarasc sa fac ceva util si sa vad un pic din Muntii Trascaului si sa imi testez aparatul de fotografiat proaspat reparat, asa ca in ciuda prognozelor meteo sumbre ma hotarasc sa plec sa vad Cheile Rametului.

La ora 6:00 iau autocarul catre Teius, prin Sebes incepe sa ploua, am fost convinsa ca tura va fi comprmisa, dar ma consoleaza gandul ca o sa ma plimb macar prin zona. Blocajele din trafic determina intarzierea autocarului, asa ca nu mai prind legatura catre Valea Manastirii, intr-un cuvant ghinion la prima ora a zilei.

De la Teius traseul meu face stanga spre Stremt, Geoagiu de Sus pana la Manastirea Ramet.

Stau la ocazie, dar nu prea am noroc, asa ca dupa ce merg 3 km pe sosea imi surade norocul si o masina ma duce pana la Manastirea Ramet.

La Manastirea Ramet fac un scurt popas si spre surprinderea mea soarele lumina toata valea. Asa ca pronesc mai departe prin frumoasele Chei ale Manastirii (de la care mai sunt 5 km pana la Cheile Rametului) pe drumul forestier si ajung la Cabana Ramet.

Prin peşterile din Slovenia PDF Imprimare Email
Scris de Vacariu Marilena

De data asta o să scriu despre o tura “out of topic”, care a durat o zi (15 august 2009),  cât am stat în Slovenia.

Aflând de bogăţia formaţiunilor carstice din aceasta ţară am hotărât să le explorez atât cât mi-a permis timpul, în Slovenia fiind mai mult de 7000 de peşteri, adăpostite în Munţii Dinarici.

Balea Lac - Lacul Caltun - Vf Negoiu - inapoi PDF Imprimare Email

Salutare sfatosi ai muntelui,
Iata ma incumet sa fac un raport de tura concis...Smile

1. Traseu previzionat si indeplinit pe 25.07.2009: Balea Lac- Vf Laita(2397 m)- Vf Laitel(2390 m)- Lacul Caltun(2135 metri)- Portita Negoiului- Strunga Dracului- Vf Negoiu(2535 metri)- Strunga Doamnei-Lacul Caltun- Vf Laitel- Varful Laita-Turnul Paltinului- Balea Lac

2. Numar participanti - 16 : Anamaria G, Andreea B, Mihai V., Cristina B, Tibi S., Vali B, Adi Popa, Marius B, Bettina B, Paul P, Andi, Iunia, Adi( din Campulung Muscel si l-am intalnit pe traseu), Emi O, Liviu O, Alin P.
A mai fost un cuplu care a renuntat inainte de urcare pe creasta..

Jurnal de tura Piatra Craiului PDF Imprimare Email

Bucurându-mă de cele câteva zile de concediu, am decis ca o saptămână sa o dedic Pietrei Craiului, masiv în care nu cred ca vreodată mă voi sătura de frumusețea sălbatică pe care potecile acestuia ți-o oferă. În cele ce urmează aș dori să prezint două ture pe potecile nemarcate ale Craiului, care se remarcă prin spectacolul grandios și sălbatic cu care iți încântă ochiul. Sunt locuri în care oricând aș veni cu adevărați iubitori ai muntelui, oameni care ca și mine se bucură când nu mai văd sticle și ambalaje aruncate la întamplare pe cărările de munte, nu mai văd oameni care transformă refugiile în locuri de chefuit, băut și aruncat gunoaie.

22 iunie 2009 - Plaiul Foii - Valea Vlădușca - Anghelide - Brâul de Mijloc - La Lanțuri - Valea Șpirlea

Jurnal de tură M-ţii Cindrel cu plecare de la Paltiniş la Vf. Cindrel PDF Imprimare Email
Scris de Vacariu Marilena

Pe data de 8 iunie a.c. am hotărât sa profităm de vremea frumoasă şi să mergem într-o tură de o zi  în Cindrel pentru a scapă de apăsarea urbanului şi a păşi pe cărări verzi de munte, aşa că la ora 7 am reuşit să ne întâlnim la autobuzul care duce din Sibiu în Păltiniş trei membrii SKV Popa Alin, Negrea George şi subsemnata. În jurul orei 8 am ajuns in Păltiniş şi plini de energie am plecat pe traseu, dar şi motivaţi pentru că trebuie să ne întoarcem până la ora 17:30 când era ultimul autobuz care cobora din Păltiniş până în Sibiu.